کد خبر: ۳۹۸۱
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
مدیرعامل پرسپولیس از انتشار قرارداد بازیکنان و مربیان این تیم خبر داد.
به گزارش جدید پرس:

رضا درویش در مورد افزایش شدید قراردادها توضیح داد: ما توفیق داشتیم و امسال با ۴-۵ تا از دوستان قرارداد بستیم. اغراق نیست که بگویم یکی دو تا از رقبا برای دوستانی که به پرسپولیس آمدند ۱۰ میلیارد تومان بیشتر از ما قرارداد آماده کرده بود. حتی یکی از بازیکنان گفت من در جلسه عنوان کردم این پول خیلی زیاد است اما من چون از بچگی پرسپولیس را دوست داشتم به این تیم می‌روم؛ خیلی هم آدم صادق و سلامتی است. حالا این دوستان به جهت اینکه پرسپولیسی بودند از این پیشنهادات صرف نظر کردند و بستند اما وقتی استاندارد و الگویی نداشته باشیم ناخودآگاه به ناکجاآباد می‌رود.

وی افزود: درست است ما پول زیادی نداریم و سقف داریم اما چطور ممکن است به بازیکنی که ما پول خوبی به او می‌دهیم، ۱۰ میلیارد بیشتر بدهند؟ جای امیدواری دارد که هنوز هم عرق و علاقه نسبت به پیراهن وجود دارد؛ شاید کمتر شده باشد اما هنوز هم هستند که با وجود اینکه در تیم های دیگر مبالغ بیشتری می‌دادند حاضر شدند به پرسپولیس بیایند اما همه جا که اینطور نیست؛ شاید یک بازیکنی به جهت گرفتاری های زندگی و مشکلات مالی مجبور باشد برود اما اگر این سقف با یک کار کارشناسی عملیاتی شود، آن زمان می‌توان امیدوار بود که کار اصولی دارد. ضمن اینکه باید فکری هم به حال مدیربرنامه ها کرد که تقریبا آنها مدیر فوتبال هستند نه مدیرعامل باشگاه ها. مدیرعامل باشگاه ها تقریبا نقشی ندارند.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به لزوم انتشار قراردادها اظهار داشت: قرارداد های ما تا یک‌ ماه دیگر باید در سازمان لیگ ثبت شود. از طرفی برای تیم هایی مثل ما که به بورس رفته‌اند در کدال بورس ثبت است و نمی‌شود پنهان کرد. بازیکن که نمی‌تواند قرارداد را به خانه ببرد و زیر بالش بگذارد. به طبق مجبور است در سازمان لیگ ثبت کند و چون ما در بورس هستیم در کدال ثبت می‌شود. حواشی با اصل متفاوت است؛ می‌توانند قرارداد بازیکنان ما را ببینند و با توجه به استاندارد هایی که آقای درودگر فرمودند مثل ملی‌پوش بودن و ... با بازیکنان باشگاه های دیگر مقایسه کنند. نه تنها بازیکنان بلکه در خصوص مربیان هم خواهید دید که قرارداد آنها حداقل برای ۵-۶ تیم اول لیگ کاملا مشخص است.

او با طرح ادعایی عجیب گفت: ما مدیربرنامه ای داشتیم که می‌گفت باید n میلیارد هم به خود من بدهید. گفتیم ما چنین مجوزی نداریم چون مدیربرنامه برای بازیکن است نه باشگاه. ما اساسا نمی‌توانیم به مدیربرنامه پول بدهیم. چون این پول را ندادیم بازیکن را بردند. شما می‌گویید باید مجوز داشته باشند؛ صرف مجوز کافی نیست. اینکه شخصی مجوز دارد می‌تواند هر عملی انجام بدهد یا خیر؟ این شاخص ها خیلی مهم است. خطری بیخ گوش جوان های فوتبالیست ما است. جوان ها در عین صافی و سادگی وارد فوتبال می‌شوند علی‌الخصوص بازیکنان تیم امید، مدیربرنامه ها آنها را دوره کرده‌اند. من به دو سه مورد گفتم چرا مدیربرنامه؟ خودت مستقیم بیا ببند. اکثر بازیکنانی که ما بستیم مستقیما با خود بازیکنان صحبت کردیم.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها