کد خبر: ۱۴۵۵۶
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
هوآوی از جدیدترین ساعت هوشمند خود به نام واچ بادز که یک جفت ایرباد را هم در خود جای داده است، رونمایی کرد. طراحی این ساعت به‌گونه‌ای است که یک ایرباد مخفی در داخل خود دارد ‌و هر وقت لازم شد می‌توان آن را بیرون آورد و از آن استفاده کرد.
تعداد بازدید : 1
به گزارش جدید پرس:

هوآوی واچ بادز یک دستگاه ترکیبی بوده و از نظر ظاهری شبیه به هوآوی واچ ۳ است. هوآوی هنوز جزئیات زیادی درباره این ساعت منتشر نکرده و مشخص نیست که قابلیت‌های آن و عملکرد باتری آن در هنگام استفاده‌ی همزمان از دو قابلیت فوق‌ چیست، اما خود ساعت سیستم‌عامل HarmonyOS را اجرا می‌کند.

طراحی این ساعت به‌گونه‌ای است که یک ایرباد مخفی در داخل خود دارد ‌و هر وقت لازم شد می‌توان آن را بیرون آورد و از آن استفاده کرد.

بخش ایرباد این ساعت هوشمند از نظر ظاهری شبیه به هیچ‌یک از محصولات قبلی هوآوی نیست و از یک طراحی ساده مشکی و نقره‌ای بهره می‌برد. این ایرباد می‌تواند راهکار مناسبی برای دوندگان و سایر افراد ورزشی باشد که نمی‌خواهند کیس ایرباد را در هنگام تمرینات خود حمل کنند.

ساعت هوشمند واچ بادز هوآوی قرار بود از امروز عرضه شود اما ظاهرا به خاطر مرگ یکی از مقامات رده‌بالای چین به نام‌ Jiang Zemin به تعویق افتاده است. این اتفاق باعث شده تا سایر شرکت‌های چینی نیز نتوانند محصولات جدید خود را معرفی کنند. برای مثال، شیائومی قرار بود روز گذشته سری شیائومی ۱۳ را به‌همراه چند محصول دیگر معرفی کند اما آن را به عقب انداخته است.

 

پیشنهاد سردبیر
پربازدیدترین ها